
Alkotmányozzon a Nép!!! (2.)
2012. október 19., 11:18
A hatalom 2011. április 25-től (de legkésőbb 2012. január 01-től) ILLEGITIM, az Alaptörvény NEM a magyar nép Alkotmánya, a Magyarország nevű állam nem a magyar nép állama, mert nem a területén élő nép hozta létre, képviselőit és a miniszterelnökét senki nem választotta meg.
A Fidesz országgyűlési képviselőit Orbán Viktor, a Fidesz pártelnöke, egyedül, a Fidesz alapszabálya alapján kizárólagos hatalommal felruházva választotta ki leendő képviselőnek a saját birtokán. A Magyar Köztársaság megválasztott képviselőiként, a megválasztásuk jogi alapját jelentő alkotmányt megsértve, azzal ellentétesen saját magukat hatalmazták fel alkotmányozó hatalommal. Az alkotmányra, a népre és az Istenre tett képviselői ESKÜJÜKET MEGSZEGVE, a választóikat, a MAGYAR NÉPET ELÁRULVA, mind a hatályos, mind a történeti alkotmánnyal ellentétesen, azok előírásait megszegve alkották meg Magyarország Alaptörvénye nevű törvényt. Majd ezzel az alkotmányellenes jogszabállyal létrehozták a Magyarország nevű, terület, lakosság és legfőbb államhatalmi szerv nélküli fantomállamot.
Fenti tettükkel Orbán és képviselői kísérletet tettek az ezer éves magyar állam és a magyar alkotmányos rend eltörlésére. A Magyar Köztársaság MELLETT létrehozott új államukkal és annak épülő jogrendjével kísérletet tesznek az ezer éves magyar állam HELYÉNEK elfoglalására. Ezzel a Magyar Köztársaság területén két államot hoztak létre, a Kárpát–medencében meg létrehozták (Nagy) Magyarországot. Ezzel nem csak a Magyar Köztársaság területén hoztak létre alkotmányos válságot, hanem az egész Kárpát-medencében megkérdőjelezték a fennálló államok szuverenitását, amivel a jövőben folyamatos politikai feszültséget keltenek a térségben.
Ezzel a hazát és népet eláruló tettükkel olyan, nehezen orvosolható, sok munkával és költséggel járó hátrányos helyzetbe hozták a magyar népet, ami miatt a magyar nép további léte került veszélybe. Ezért méltatlanná váltak arra, hogy a magyar nép képviselői legyenek, amit képviselőként létrehoztak, az visszamenőleg érvénytelen.
Mit tehetünk ebben a helyzetben, hogy lehet visszaállítani az eredeti helyzetet? Lehet-e és érdemes-e erre időt, pénzt és energiát pazarolni, hogy egy rosszul működött államot építsünk vissza? Vagy nem volna-e érdemesebb innen előre nézni, és a mostani romokból mindjárt azt a gazdasági, politikai, jogi, azaz együtt egy olyan állami, társadalmi rendszert fölépíteni, ami nem volt, hanem ezután LESZ?
Én ezt javaslom.
Vagyunk olyan fejlettek, tudunk annyit a társadalmi fejlődésről - főleg mi, magyarok, akik a történelem során a legtöbbször váltottunk társadalmi rendszert - hogy meg tudjuk mondani, hogy mi lesz a társadalmi fejlődés következő lépcsőfoka. Tudjuk, hogy milyen kell legyen a modern politikai rendszer, van tapasztalatunk különböző államok működési rendjéről, ismerjük a legfejlettebb jogrendszereket és van saját alkotmányos tapasztalatunk, történelmi jogi kultúránk.
Csak akarat és elhatározás kérdése. Az elit felelőssége, és a nép KÖZÖS döntése.
És mivel olyan kísérletbe kezdenénk, ami az egész világ fejlődése szempontjából volna fontos, ezért mind a szűkebb, mint a tágabb környezetünknek (mind politikai, mind gazdasági szempontból) érdeke volna a sikerünk. Tehát szimpátiára és segítségre számíthatnánk a szomszédos országoktól, Európától és a Világtól.
Ennek első lépése az kell legyen, hogy kimondjuk, hogy a hatalom illegitim, a felépített rendszer ellentétes a magyar alkotmányos renddel, ezért azt le kell bontani. A HELYÉN (és nem mellette!) meg fel kell építeni az új magyar államot, ami területileg a Magyar Köztársaság nemzetközileg elismert határain belül jönne létre, és jogutódja lenne az ezer éves magyar államnak. Ennek első lépéseként mindenki részéről el kell ismerni a Magyarország területén élő nép kizárólagos jogát az önrendelkezésre, ami a nép KIZÁRÓLAGOS alkotmányozó jogának az elismerése.
Tehát az új magyar államot, annak politikai és jogrendjét a területén élő nép hozza létre, egy nép által alkotott alkotmánnyal. PONT.
És itt akár be is fejezhetném, de két ehhez kapcsolódó kérdést nem árt tisztázni, amivel állandóan támadják ezt az elgondolást.
Az egyik kérdés az, hogy a népszuverenitás elve alapján ki rendelkezik korlátlan alkotmányozó hatalommal? Csak a nép, vagy az országgyűlési képviselő is?
Vagyis az a kérdés, hogy létezik-e „korlátlan” alkotmányozó hatalommal rendelkező „képviselői” szuverenitás? Tehát a képviselő képviselőként a néptől függetlenül tehet-e azt, amit akar?
A gondolat Sólyom Lászlótól származik, alapja a nemesi szuverenitás, a nemesi képviselői jogok, valamint a képviselők újkori, „a jogot maguk felé hajlító” törekvései.
A nemesi szuverenitás viszont csak a Szent Koronával és a képviselő mandátumának kötött voltával együtt értelmezhető. Tehát a rendi országgyűlés küldötte kötve volt a Szent Korona alkotmányos helyéhez és jogai megváltoztathatatlanságához, valamint kötve volt az őt megválasztó, küldő nemesek akaratához. Tehát a rendi képviselő ezen korlátok közt rendelkezett szabadon a képviselői jogával.
Ezt a képviselői jogot vallották maguknak a Kiegyezéssel létrejött, megújított Szentkorona-tanra alapozott alkotmányos rend által, a polgárok egy kisebb része által választott Nemzetgyűlés képviselői.
Ebből a szisztémából jött létre az a furcsa helyzet, hogy a 45-ben választott képviselők, miközben mandátumukat a népszuverenitás elve alapján a teljes népességtől szerezték, egyszerűen nem tekintették magukra nézve kötelezőnek sem a választók akaratát, sem a történeti alkotmányt. Saját magukat jogokkal felhatalmazva olyanokban döntöttek, mint új államforma és új politikai, törvényalkotási rendszer.
Így jött létre az egykamarás rendszer, amiben a képviselők FELHATALMAZTÁK MAGUKAT alkotmányozó hatalommal. Tehát a képviselő alkotmányozó hatalma illegitim, mert nem vezethető vissza se az isteni szuverenitásra (a Szent Korona alkotmányosságára) se a népszuverenitásra.
Akkor lehet majd újra képviselői szuverenitásról beszélni, ha a képviselők „korlátozott” (csak a néppel együtt gyakorolható) alkotmányozó jogát egy nép által alkotott alkotmány írja elő, és nem a képviselők maguk írt alkotmányában önmaguknak adott jog lesz. (De még ezt is hibásan adták maguknak, mert 49-ben és 2011-ben is abba a törvénybe írták bele az alkotmányozó jogukat, amit csak ezen jog meglétével alkothattak volna meg. Tehát arra is „lusták" voltak, hogy előtte egy alkotmánymódosítással megteremtsék a jogszerű lehetőségét az „alkotmányozásuknak”)
A másik kérdés az elsőhöz kapcsolódik.
Alkothat-e a nép alkotmányt, képes-e, tud-e alkotmányt alkotni a nép?
Mert ha alkotmányt a nép alkothat a népszuverenitás alapján, akkor a legteljesebb népszuverenitás az lenne - és ez minden vitán felül áll - ha a népszuverenitás egészét adó összes személy, maga a nép minden egyes tagja, részt vesz az alkotmányozásban.
Az a vád ezzel kapcsolatban, hogy a nép az egy elvont fogalom, és ezért nem alkalmas egy alkotmány megalkotására.
Szeretném jelezni, ha ez így igaz volna, akkor az állam vagy az Országgyűlés se tudna alkotmányt vagy törvényt alkotni, mert azok is „elvont” fogalmak.
Azt mondják, hogy alkotmányt csak emberek, azok szűk csoportja tud alkotni.
Ez teljesen logikátlan.
Ha egy szűk csoport tud alkotmányt alkotni, akkor egy tágabb és egy még tágabb – a hozzá tartozó JOGI, TECHNIKAI és SZERVEZETI feltételek változásával működő – csoport, akár egy adott területen élő népesség minden tagja EGYÜTT, azaz a NÉP is tud alkotmányozni. Csak meg kell hozzá teremteni a jogi, szervezeti és technikai feltételeket. Ha Izlandon ezeket a feltételeket meg tudták teremteni, akkor ezt mi is meg tudjuk tenni. Csak politikai és társadalmi akarat kell hozzá.
Tehát le a diktatúrával, az ENSZ emberi jogi határozata, a nép önrendelkezése alapján, a nép hozza létre saját államát!”
Alkotmányozzon a Nép!!!
|