Sokan kérdezik – pedig sokszor leírtam, elmondtam – hogy mi a különbség a között, amit én mondok, meg amit Bertalan Attila mond.
A különbség kb akkora, mint egy 5 000 dolláros svájci óra és annak 50 dolláros hamisított tajvani utánzata között van. Vagyis amit Bertalan Attila mond, az az én FELISMERÉSEM PLAGIZÁLÁSA, de saját hazugságaival kiegészítve, amitől az egész már nem az, ami az eredeti. Csak egy silány hamisítvány.
Aki a bibliai példákat szereti, annak úgy mondanám, hogy amiről én beszélek, az egy nagyon finom, minőségi bor, amiről Bertalan Attila beszél, az meg ugyanehhez a borhoz hozzátéve néhány csepp ecet (egy-két „apró” „csúsztatás”), amitől az egész ihatatlanná válik. Hiába van benne az egész bor is!
Tehát CSAK LÁTSZATRA mondjuk ugyanazt, valójában, amit ő mond, az „ihatatlan”, NEM UGYANAZ, AMIT ÉN MONDOK. És az apró változtatások miatt NEM LEHET VELE ELÉRNI UGYANAZT A CÉLT, amiről én beszélek, ami az Ideiglenes Alkotmány előírása!!!
Ahogy Bertalan Attila mondja – főleg ahogy csinálja – úgy NEM LEHET FELSZÁMOLNI A DIKTATÚRÁT!
De hát pont ez a célja Bertalan Attila egész tevékenységének már 2014 óta. Meg minden hozzá hasonló vezetőnek, aki valamilyen politikai szervezetet, mozgalmat, pártot irányít a diktatúrában.
Az eredeti (egyetlen) alkotmányos, jogszerű Megoldástól elvinni az embereket, és akadályozni, hogy azzal eredményt lehessen elérni a diktatúrával szemben. És valami olyant hirdetni, olyant adni az emberek kezébe, amivel NEM LEHET eredményt elérni a diktatúrával szemben!!!
És Bertalan Attila esetében én ezt 2014-től folyamatosan dokumentáltam az idővonalamon.
Nézzük konkrétan, hogy mi a különbség, hogy ne azzal vádoljanak, hogy a levegőbe beszélek.
Rövid változat: (Amit itt leírok, annak minden mondatát jogszabályokkal tudom bizonyítani, megcáfolva minden e témában megjelenő hazugságot, leginkább Bene Gábor hazugságait.)
Én arról beszélek, amit a Magyar Köztársaság Alkotmánya előír, ami 1990-től – „hazánk új demokráciája és alkotmányos rendje kezdetétől” (Alaptörvény, Nemzeti Hitvallás) – Magyarország (Ideiglenes) Alkotmánya!!!
Mert ez a magyar állam jogilag érvényesen megalkotott, ma is hatályos Alkotmánya, mely egyben a magyar állam alaptörvénye, aminek a betartása mindenkinek kötelező!!!
Ez az Alkotmány – a hazugságok és minden egyéb más hibája ellenére – a továbblépés, a magyar nép jövője szempontjából egy TÖKÉLETES JOGI DOKUMENTUM!!!
Mert EGYETLEN UTAT (irányt) ÍR ELŐ, és attól NEM ENGED ELTÉRÉST!
Vagyis aki mást akar csinálni, azt maga az Alkotmány teszi jogilag érvénytelenné!
Ha a nép számára ennyire kedvező a 89-90-ben megalkotott Alkotmány, akkor miért nem ezt tanítják az iskolákban, a jogi egyetemeken, miért nem erről beszélnek a politikusok, a jogászok, miért nem ennek az előírásait valósítják meg???
HÁT ÉPPEN EZÉRT!!!
Mert az Alkotmány a NÉP SZÁMÁRA teszi lehetővé, amit lehetővé tesz, és nem a képviselők és a mögöttük álló oligarchák részére!
Mert ez az Alkotmány a következőket teszi lehetővé és írja elő a magyar nép számára:
- A jogállamba való átmenet lezárásaként az Alkotmány hatályát egy nép által megalkotandó új Alkotmányhoz köti, mely alkotmánnyal a nép olyan új, jogfolytonos magyar államot hozhat létre, mely egyszerre lesz jogfolytonos a Magyar Köztársasággal és a Magyar Királysággal.
(Ez azt jelenti, hogy a Magyar Köztársaság Alkotmányát hatályon kívül helyezni, ezzel a magyar államot megszüntetni vagy a nevét megváltoztatni, csak egy nép által alkotott alkotmánnyal lehet.)
Tehát Magyarország (Ideiglenes) Alkotmánya lehetővé teszi, a múlt, a jelen és a jövő egyszerre történő megváltoztatását. Ezért próbálják azt hazudni róla, hogy érvénytelen.
És ezek csak a fontosabb dolgok, mert pl. pontosan mutatja, hogy a képviselők 1990 óta nem alkotmányozhatnak, mert nem tulajdonosai, hanem csak birtokosai a hatalomnak, az államnak és az állami tulajdonnak. Ezért nem csak 2011-ig visszamenőleg lehet számon kérni a képviselők által ellopott, oligarcháknak átjátszott állami vagyont, hanem egészen 1990-ig.
Tehát én a VALÓS alkotmányos alaphelyzetről beszélek, ami pontosan mutatja, hogy MI AZ EGYETLEN MEGOLDÁS ebben a helyzetben:
Az ezer éve jogfolytonos (a békediktátumokkal jogfolytonossá tett) magyar államból jelenleg csak a terület, a nép és a JOG van meg, az állami intézményrendszert elfoglalta és a maga érdekében működteti egy alkotmányellenes diktatúra, amelyik nem a magyar állam.
Az Alkotmány a nép számára jelenleg két lehetőséget biztosít.
1. Egy új alkotmány megalkotását
2. A hatalom kizárólagos birtoklásával szembeni fellépést (ez KÖTELEZŐ, nem csak lehetőség)
SEMMI MÁST!
(Nincs népi törvénykezés, nincs MATT, nincs Nemzetgyűlés- „Sorsfordító” jelzővel se – mert ez mind jogellenes; és nincs „visszatérés” a 89-es Alkotmányhoz)
De ez a kettő pont elég, mert ezzel a kettővel a magyar nép elindulhat egy csodálatos jövő felé. Felszámolhatja vele a diktatúrát, és megalkothat egy (legalább ideiglenes) Alkotmányt, amivel létrehozhat egy olyan új, jogfolytonos magyar államot, melyet a nép irányít és a nép érdekében működik. Ez lehet a világ első ilyen állama.
A két lehetőség viszont összefügg, mert a nép alkotmányozásához szükség van az államra, az állam visszaszerzését meg a hatalom kizárólagos birtoklásával szembeni fellépéssel és az Alaptörvény érvénytelenségének bizonyításával lehet ELINDÍTANI.
Tehát megvan ennek a pontos sorrendje, ÉN ERRŐL BESZÉLEK, AZ ALKOTMÁNY ELŐÍRÁSÁNAK MEGVALÓSÍTÁSÁRÓL!
Erre hoztam létre 2 mozgalmat (az Egységfrontot 2011-ben, az Alkotmányos Magyarországot 2015-ben) erre találtam ki az Alkotmányos Ellenállás jogi eszközét 2013-ban, és erre hoztuk létre az előzőek titkosszolgálati szétverése után 2019-ben Antal Judittal a Szabadság Mozgalmat.
2020 decemberében a kötelező vakcinázás megakadályozása, és az intézkedések felszámolása érdekében szükséges összefogás elősegítésére megcsináltuk az alkotmányos rend helyreállításáról szóló Nyilatkozat tervezetet. Ebből 100 ezer összegyűjtése a cél.
Amit el kell érnünk, az a nyilvánosság számára élőben követhető, nemzetközi ellenőrzéssel zajló Jogi Fórum, mert ez alkalmas a jogi érvénytelenség és a joghatóság hiányának kimondására. Mert ez szükséges ahhoz, hogy nagy nyilvánosság előtt leplezzük le a diktatúra hazugságát, nemzetközi szinten „húzzuk ki alóluk a jogot”, ezzel kényszerítve őket a hatalom BÉKÉS visszaadásáról való tárgyalásra.
Mert minden fölösleges erőszak végén tárgyalás és ugyanennek a helyzetnek jogi rendezése történik.
Ezért a nagy anyagi és emberáldozat elkerülése érdekében sokkal érdemesebb mindjárt ezzel a tárgyalással kezdeni.
Tehát a sorrend, amiről én beszélek, az a következő:
1. 100 ezer Nyilatkozattal az alkotmányjogászok és a hatalom KÉNYSZERÍTÉSE egy Jogi Fórumra (mert maguktól, kényszerítés nélkül nem teszik meg), melyen kimondjuk az Alaptörvény – jog és nem az „ellenzéki” HAZUGSÁG szerinti – jogi érvénytelenségét.
2. A jogi érvénytelenség hazai és nemzetközi szintű kimondásával - a BÉKÉS ÁTMENET (a gazdasági összeomlás, nagy anyagi és emberáldozat elkerülése) érdekében – tárgyalóasztalhoz kényszerítjük a diktatúra nem kizárólagos hatalommal működő, választott vezetőit (KE, OGY Elnöke).
3. Kötött mandátummal rendelkező, kettős alárendeltségű, szakértői kormányt hozunk létre, mely a tárgyalások eredményeként átveszi az államigazgatás irányítását. Egyik fő feladata az állami működés biztosítása, másik feladata az új, nép által alkotandó alkotmány megalkotásának megszervezése.
4. Új Alkotmány népszavazással való elfogadása, (ez helyezi hatályon kívül az Ideiglenes Alkotmányt, és az Alaptörvényt, ezzel a Magyar Köztársaságot és a Magyarország nevű diktatúrát) ezután az Új Alkotmány alapján választás és új, jogfolytonos magyar állam létrehozása.
Mit mond Bertalan Attila?
Az ő taktikája megegyezik a Hajnal János bevezette taktikával. Vagyis azt tőle vette át, hogy az Alaptörvény érvénytelenségére úgy kell hivatkozni, ahogy én mondom, csak Megoldásként kell mást mondani, mint amit az alkotmány előír. Így az Alaptörvény érvénytelenségét hangoztatva azt a látszatot lehet kelteni, MINTHA azt mondanák, amit én. Miközben eltérnek az Alkotmány előírásától, és olyat mondanak, amivel NEM LEHET felszámolni a diktatúrát.
Mivel tér el Bertalan Attila az Alkotmány előírásától?
1. „Visszatérünk a 89-es Alkotmányhoz”.
Ebből látszik, hogy Bertalan Attila nem érti az egész jogi helyzetet. Az érvénytelenség meg a visszatérés egyidejű hangoztatása ellentmondásban van egymással, jogi képtelenség.
Az én fenti magyarázatomból pontosan látható és követhető, hogy NEM TÉRÜNK VISSZA SEHOVA, mert amire szükségünk van – az Ideiglenes Alkotmány és vele a Magyar Köztársaság nevű magyar állam – abban vagyunk, az az érvényes és hatályos jog a mai napig. Mert a képviselőknek NINCS JOGUK hatályon kívül helyezni, NINCS JOGUK helyette új alkotmányt és új államot létrehozni.
2. 100 ezer ember egy helyen együtt kimondja az Alaptörvény érvénytelenségét, ezzel az önrendelkezés visszavételét és ezzel a diktatúra megszűnik, új kormány alakul, stb.
A fenti magyarázatomból követhető, hogy a diktatúra az új Alkotmány megalkotásával szűnik meg. Ahogy az is látszik, hogy a 100 ezer ember az alkotmányjogászok - és később a hatalom - KÉNYSZERÍTÉSÉHEZ KELL. Mert nincs gerincük, maguktól nem fogják kimondani az igazságot.
Lehet és lenne is értelme 100 ezres tüntetés(ek)nek, csak akkor MÁS CÉLT – olyat, ami megvalósítható - kell kitűzni, és nem olyat, amit a megmozdulással NEM LEHET elérni.
Aki nem érti, hogy egy ilyen diktatúrát NEM LEHET egy rendezvénnyel, egy nap alatt lebontani, és egy másik rendszert a helyére tenni, az nem ért hozzá, azt még a politika KÖZELÉBŐL IS EL KELL ZAVARNI.
(Az is lehet, hogy nagyon is ért hozzá, és tudja, hogy mivel lehet akadályozni egy diktatúra felszámolását.)
Az átmenet letárgyalt, mindkét fél által aláírt, garanciákkal és nemzetközi ellenőrzéssel biztosított forgatókönyve nélkül NEM SZABAD belekezdeni a diktatúra gyakorlati felszámolásába.
Ez volt a rövid változat.
Remélem ebből is érthető, hogy mi a kettőnk célja és annak útja közti különbség, és a kettőnk közül ki rendelkezik megvalósítható forgatókönyvvel egy valódi rendszerváltáshoz, és kinek kellene kihez csatlakozni. Már ha Bertalan Attila a valódi MEGOLDÁSBAN LENNE ÉRDEKELT.