
Szeretném lezárni ezt az MVSZ történetet
Szeretném lezárni ezt az MVSZ történetet, de szeretném, ha mindenki tisztán látna ebben, hogy az MVSZ milyen módon, milyen kérés után, milyen körülmények közt „menekült ki” a Szabadság Mozgalommal való további együttműködésből, a Jogi Fórum megszervezésének lehetőségéből.
2021. május 12-én az alábbi levelet juttattam el az MVSZ elnökéhez, és benne számomra nem az volt a fontos, hogy azt részletezzem, hogy miért – kik miatt – nem lett meg a szükséges 100 ezer Nyilatkozat. Mint mindig, most is a további lépésre, a MEGOLDÁSRA koncentráltam:
Íme a levél:
Tisztelt Elnök Úr!
Tisztelt Elnökség!
Tájékoztatom a Magyarok Világszövetségének Elnökségét, hogy a megadott határidőig (2021. május 10. éjfélig) 18.740 érvényes, az MVSZ követelményeinek megfelelő Nyilatkozatot sikerült összegyűjteni. Ezzel a Szabadság Mozgalom nem teljesítette a 2/2020. (XII. 23.) MVSZ Elnökségi határozatban szereplő feltételeket a Jogi Fórum megszervezéséhez.
Ennek ellenére a következő
KÉRÉSSEL
fordulok az Elnökséghez.
Kérem, hogy a kényszeroltás mielőbbi megállítása és a bevezetett intézkedések felszámolása érdekében – mivel senki másnak nincs más terve ennek elérésére - ennyi Nyilatkozattal; vagy határidő megadása nélkül, 100 000 Nyilatkozat összegyűjtése után VÁLLALJA a Nyilatkozatban szereplő Jogi Fórum megszervezését.
Indokaim a következők:
1. A 2020. augusztus 15-én tartott vitán bizonyítottam, hogy 100 éve azért nem tud senki a trianoni békediktátum felülvizsgálata és eltörlése ügyében érdemben lépni, mert az 1920-ban létrehozott Magyarország nevű állam NEM JOGUTÓDJA a Magyar Királyságnak, (csak a békediktátummal jogutódnak nyilvánították), ezért nem tarthat igényt a Magyar Királyságtól elcsatolt területekre. (Mert nem azokon a területeken hozták létre.) Ezt a helyzetet csak azzal lehet feloldani, ha a békediktátummal jogutóddá tett magyar állam állampolgárai egy olyan új magyar államot hoznak létre, amely belső szuverenitással, saját jogon jogutódja a Magyar Királyságnak. Ez az állam tarthat igényt a jogelőd állama volt területére.
Ezt az új magyar államot vagy 4 millió magyar állampolgár egybehangzó akaratával lehet életre hívni, vagy a nemzetközi jog által elfogadott magyar állam (a Magyar Köztársaság) érvényes és hatályos jogával. Az utóbbival a Magyarország nevű diktatúra miatt egyszerűbb.
És ez a helyzet sehogy másképp nem hozható létre, csak így, egy új magyar állammal!
Tehát ha az MVSZ valóban fel szeretné számolni a trianoni békediktátumot, azt csak a magyar állam Ideiglenes Alkotmányával kezdheti meg!!!
2. A 2020. augusztus 15-én tartott vitán azt is bizonyítottam, hogy a trianoni békediktátummal kapcsolatban nemzetközi jogi kezdeményezést csak az az állam tehet, mely az aláíró Magyarország nevű állam jogutódja. Ez pedig jogilag egyértelműen bizonyíthatóan a Magyar Köztársaság és nem a Magyarország nevű diktatúra. Ennek alapján a trianoni békediktátum felszámolását csak a Magyar Köztársaság, vagy annak jogutódja kezdeményezheti.
3. Ahhoz, hogy mindkét fenti feltétel teljesüljön, előbb a Magyarország nevű, jogilag érvénytelen, a magyar államot elfoglaló NEM MAGYAR ÁLLAMOT kell felszámolni a magyar állam jogával. Mert amíg ez a diktatúra létezik, addig az Ideiglenes Alkotmánnyal NEM LEHET létrehozni azt az új magyar államot, mely jogilag érvényesen felléphet a trianoni békediktátum eltörlése ügyében.
4. A Magyarország nevű, jogilag érvénytelen diktatúrát, amelyik nem a magyar állam, csak a nemzetközi joggal elismert magyar állam (Magyar Köztársaság) érvényes és hatályos jogával lehet felszámolni. Ennek BÉKÉS eszköze lehet az a Jogi Fórum, melynek összehívását az MVSZ vállalta 100 000 Nyilatkozat esetén. Ez a jogi fórum alkalmas arra, hogy kimondja az Alaptörvény jogi érvénytelenségét, és ezzel bizonyítsa, hogy a képviselők hazaárulást követtek el, ezért a Magyarország nevű diktatúra nem a magyar állam. Ebben az esetben a diktatúra vezetőinek nem marad más választása, mint BÉKÉSEN, tárgyalás útján, szervezetten átadni a hatalmat a magyar népnek. Így, a Jogi Fórummal kezdve lehet eljutni ahhoz az új magyar államhoz, mely elindíthatja a trianoni békediktátum és következményei felszámolását.
Tehát az MVSZ-nek ELEMI ÉRDEKE ennek a Jogi Fórumnak a megszervezése, és ezt SAJÁT ÉRDEKÉBEN, 100 000 Nyilatkozat nélkül is meg kellene tegye, ha valóban fel akarja számolni a trianoni békediktátumot!!!
5. Utolsó, de jelenleg mégis legfontosabb érv a Jogi Fórum összehívása mellett az, hogy a világármányra hivatkozva bevezetett egyre embertelenebb intézkedések felszámolása és az erre hivatkozva bevezetett kényszeroltás megakadályozása CSAK A DIKTATÚRA FELSZÁMOLÁSÁVAL EGYÜTT valósítható meg.
A diktatúra felszámolása elindításának pedig leggyorsabb, BÉKÉS ESZKÖZE a Jogi Fórum, az Alaptörvény érvénytelenségének kimondásával.
Kérem az Elnökség tagjait, hogy mérlegeljék az indokaimat, gondolják át történelmi felelősségüket, és annak alapján döntsenek a Jogi Fórum megszervezéséről.
Nem csak a trianoni békediktátum eltörlése érdekében.
Hanem a világármány megállítása miatt is, meg azért, mert az se mindegy, hogy a magyar nép ezt a diktatúrát áldozatok nélkül (az eddigi áldozatokkal), vagy további és az eddigieknél is nagyobb emberi és anyagi áldozatok árán számolja fel.
Most itt a lehetőség, hogy ezt Önök segítségével, BÉKÉSEN tegyük meg.
Bízom felelős és bölcs döntésükben.
Köszönettel: Geri Tibor a Szabadság Mozgalom alapítója
Dávod, 2021. 05. 12.
Szerintem a levélből a laikus számára is egyértelmű, hogy miért kértem, hogy az MVSZ a körülményekre tekintettel – vagy attól függetlenül – szervezze meg a Jogi Fórumot.
Ezek után számomra teljesen érthetetlen és logikátlan az MVSZ kihátrálása a vállalásából, főleg, hogy Elnök úr az MVSZ legfontosabb feladatának a békediktátum felszámolását, és a világzárvánnyal való foglalkozást jelölte meg.
A Jogi Fórum mindkettőnek első, megkerülhetetlen lépése.
Első lépés nélkül van második lépés, van bármilyen további lépés?
(folyt. köv.)
|